השימוש במוצרי פרסום ממותגים-פרסום רב תועלות
בעולם העסקים המודרני ישנן דרכים רבות לקידום המכירות ולפרסום המוצר או השרות של בית העסק.
שיטות פרסום נפוצות הן: פרסום במדיה המודפסת המסורתית, פרסום ברדיו, פרסום בטלויזייה, פרסום בשלטי חוצות, פרסום ברשת האינטרנט ועוד.
השימוש במוצרי פרסום נבדל מהשיטות הנ”ל מכיון שהוא מסייע בהשגת מספר תועלות:
1. פרסום העסק על גבי מוצרים שונים ושימושיים.
2. המוצר הפרסומי הממותג משמש גם כשי ללקוח ויוצר יחס חיובי לעסק המעניק.
3. פרסום ארוך טווח (בכפוף לאורך חיי המוצר המוענק) שעשוי להניב לידים והפניות של לקוחות מתעניינים שנחשפו לפרסום.
4. שימוש במוצר הפרסומי כתמריץ להגברת המכירות וכשי במסגרת אירועים שונים לחברות וארגונים.
השימוש במוצרי פרסום ממותגים נפוץ מאד בהקשרים המפורטים להלן:
א. שימוש מאסיבי במוצרי פרסום ממותגים בתערוכות וכנסים
ב. שימוש במוצרי פרסום בחנוכת עסק חדש או לוגו חדש.
ג. שימוש במוצרי פרסום כשי בגין קנייה מוגברת ללקוחות במסגרת מבצעי “קנה- קבל”.
ד. שימוש במוצרים כשי ללקוחות פוטנציאלים המוענק בפגישה ראשונה.
ה.שימוש שוטף במוצרי פרסום לכל אורך השנה כבונוס ללקוחות/ ספקים ואנשי קשר עסקיים.
ן. שימוש במוצרי פרסום כשי לחגים ללקוחות.
ז. שימוש במוצרי פרסום ממותגים ככלי בהפקות אירועים שונים כשי נלווה לעובדים/ לקוחות בימי כייף , אירועי חברה ,או סופי שבוע קבוצתיים.
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במגוון תקציבים חייגו 09-9508189
או מלאו הפרטים בדף צור קשר