מבצע “לקוח מביא לקוח”
כל מנהל שיווק יודע שגיוס לקוח חדש הנו תהליך שעלותו אינה מבוטלת.
צריך להשקיע בפרסום, בקידום מכירות, במיתוג, בפגישות מכירה ועוד הוצאות רבות.
אחת הדרכים היעילות והזולות לגייס לקוח חדש הינה הפעלת מבצעי “לקוח מביא לקוח”.
במבצע לקוח מביא לקוח אנו למעשה פונים ללקוחותינו הקיימים ומבקשים מהם הפניות ללקוחות פוטנציאלים מבין מכריהם.
יתרונות גיוס לקוחות באמצעות מבצע לקוח מביא לקוח:
1.עלות גיוס לקוח נמוכה יותר לעומת גיוס בדרכים אחרות•
- קל יותר לסגור עסקאות עם לקוחות מופנים על ידי לקוחות פעילים.
אחוזי ההצלחה גבוהים יותר. - הקנייה הממוצעת של לקוח מופנה גבוהה יותר מקנייה ממוצעת של לקוח רגיל.
העקרונות לתפעול מבצע לקוח מביא לקוח :
- בניית מערכת יחסים מקצועית ואישית טובה עם לקוחותיך.
מערכת היחסים טובה היא אחד הגורמים המרכזיים לקבלת הפניות.
- לא להתבייש לבקש הפניות אך יחד עם זאת בקש אותן רק מלקוחות פעילים שכבר
התנסו במוצר/ שרות שלך ולא מלקוחות חדשים.
- הצג בפני לקוחותיך תוכנית תגמול במסגרתה יקבלו תגמול עבור כל לקוח
שהפנו וביצע רכישה אצלך.בדרך כלל התגמול מתבצע על ידי הענקת שובר מתנה , תווי קנייה, מתנות , מוצרי פרסום.
גובה העסקה שבוצעה מהווה מדד לבחירת השובר מתאים מבין מגוון שוברי מתנה.
- הודו לממליצים באופן אישי על ההפניות ששלחו אליכם.
אין ספק שהפעלת מבצע לקוח מביא לקוח באופן מושכל באמצעות שימוש בשוברי מתנה
ניב תמורה הולמת לכל הצדדים..
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד
לתמריצים לקידום מכירות ולמבצע “לקוח מביא לקוח”
חייגו 09-9508189 ותנו תמריץ לעסקים
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
התקשרו 09-9508189 או מלאו את הטופס